Bildbomb:)

Av precis alt;)

Här får ni mitt liv 24/7!!


Vänner!<3

image description 
 
image description 
 
 
 
OBS: Bara bilder på vänner jag har bilder på har såå monga mer jag vill ha med här<33

Familj!<3
 
 
 
Små djrur:)
 
 
 
OBS: Sista bilden ÄR gammal;)

Släkt<3
Hade tuvär inga bilder på min fina släkt på denna dator<3 

Men så ni vet har jag VÄRDENS bästa släkt ni anar inte<3 Inte så stor men UNDERBAR LOVE<3 

Nu till det viktigaste som får min jord att snurra varje dag 
MINA PONNYSAR: Max och Pontus<3 Min familj mina vänner min släkt alt är såå viktigt. Men det som får mig att stiga upp varenda dag och kämpa är tack vare dessa stora och fina djur<3 

Max och Pontus <3 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
 

Jag älskar er såå mycket<3

Ni är dom som få mig att kämpa. Ni är dom jag delar sorg,glädje,ilksa alt precis alt med. Ni tröstar mig när jag är ledsen ni finnas där när jag blir sviken ni är glada när jag är glad. Önskar och hoppas att ni fröstår vad ni betyder för mig? Mina fina killar ni är det bästa jag har och ni KOMMER altid och altid ha en STOR plats i mitt hjärta LOVE LOVE LOVE<3

Mina boys <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi♥

aww! och vi älskar dig med!!:D du är värdens bästaste VÄN!!♥ 24/7!



saknar dig gmn:D♥



// Mimmi Nilsson♥

2012-04-27 @ 21:51:08
URL: http://mimminilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0