Dagens stall dag;))

Skulle ut och rida Max blev lite mer en så haha;))

Först red jag Max han var fin red fram ute sen tog jag lite galopp i paddoken:)

Pontus fick sig en rejäl borstning sen en tur i paddoken:) Han var såklart GRYM <3

Sen blev det vår bad med Pontus han blev som ny;))

Sen fick han beta och nu är jag inne;)

Vädret är helt klart på min sida idag:) Så därför ska jag åka och bada hahah ja vet jag ÄR knäpp;))

Tack att ni komenterar så bra ska svara på alla ikväll<3

Så nu blir det packa bad kläderna och sen åka till mjölkenviken woppa;)

Filmsnutt när Max hoppar kanske kommer upp när Linnsan är hemma från dammark och hjälper mig. Är inte så teknsik haha;)) 
 
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0