Hemma:)

Äntligen hemma:)

Har en fråga till er!<3

Vilket språk ska jag välja nästa år tycke JUST du?:)

Ska börja högstadiet( STAV) Nästa år alså hägvall:) Woppa. Man kan välja mellan franska,tyska och spanska. Helst vill jag ta spanska vad tycker ni är roligast?:)

Idag blir det tacos( STAV) mys och gott haha. Min fina ponny ska ridas idag med han ska få gå ett jogging pass i ridhuset inget hårt bara ett lätt ganska kort pass:)

Imorgon blir det hoppträning för min GRYMMA tränare Maria hagström. Ett tips BÖRJA träna för henne hon ÄR grym:)

Fredag ska han gå i paddocken eller ut beror helt på vädret:) Sen blir det disco på min skoa kulit;) Sen blir det nanna hos nellie ska med henne på tävling. Lördag blir det med nellie på tävlingen och sen hem och rida fina ponnysar. Idga får Pontus stå:( Men men:/ Söndag ska jag med Hilda på tävling sen hem och rida Max och Pontus. Riktig tävlings helg bara att inte jag tävlar haha;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har spanska nu, men vilken klass går du i?

Jag går i 6:an och hänger verkligen inte med i spanskan så jag tycker det är super tråkigt, får ni inte välja Engelska b-språk? det fick vi men valde ju spanska men börjar 7:an nu och tror jag byter då :)

2012-04-18 @ 21:06:00
Postat av: ebba

haha oj glömde i förra kommentaren att jag heter ebba :)

2012-04-18 @ 21:06:28
URL: http://ebbaahansen.blogg.se/
Postat av: Emmie - ttjejryttarna

tycker du ska börja ha spanska. man fattar typ inget utav något språk, så det spelar ändå ingen roll.

Går i 8:an, och har spanska, roligare än dem andra språken tycker jag :)



2012-04-19 @ 13:24:09
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Spanska är verkligen sjukt tråkigt, jag önskar jag valde typ franska... Men ta efter bästa läraren för annars suger det så sjukt mycket! Men du ska ta det som DU vill ta,

2012-04-19 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0