Maja olsson:)

hej på er nu äntligen har jag skaffat mig en egen blogg:))

Om ni inte vet det har jag haft 2 bloggar tidigare. Nattstad.se/ryttareälskarponny och Majjaochmajaa.blogg.se båda med 2 väldigt snälla tjejer:)

Jag har 2 hästar en b-ponny snällast i värden;) En c-ponny som hoppar alt:)

Om mina hästar kan vi ta i ett annat inlägg:)

Jag bor på tjörn på en gård som heter Malinja det är en förkortning på Ma för Mja alså jag Lin för min syster Linn och j för Janne som min pappa heter och a för Anne som min mamma heter:)

Min blogg kommer handla om mig personligen och om mina två underbara hästar:) 

Ja då vet ni lite om mig;)

Hoppas ni fortsätter läsa min blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0