FÖRLÅT!!!

ÄR SÅ LEDSEN !
 
Glömde av mitt lösenord och har därför inte kunnat blogga;((( Men jag kom på det i går kväll! är jag tillbacka !!:))
 
Jag har varit med kompisar UNDERBARA vänner och bara njutit varit i göteborg med Annie sen kom Felicia så sov vi hos mig. Lovisa och jag hade ett underbart dyng. Så mitt sommarlov rullar på för fullt!<3
 
Idag blir det hoppträning för Maria sen sak han ridas  helgen sen blir det lite sommarvila typ en vecka(FAST LINN RIDER ÅT MIG;) Så Max får också lite sommarlov. När jag kommer hem( Ska åka till min kompis sommar ställe;) och åka båt) Så ska jag träna stenhårt för då börjar ALLA tävlingar TAGGA!
 
Ni får ha det bäst nu drar jag till stenungsund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0