Godmorgon !

Godmorgon fina ni. Nu har jag vaknat och är redo att ha ÄNNU MER SOMMARLOV!!!!! Haha nej men idag tänkte jag kolla vem som skulle kunna tänka sig att filma mig i min musik video. Sen be Linn klippa ihop den!:) Men idag ska det ridas. Konmmer upp film mammi filmar !:)) Sen ska jag ringa underbara Lovisa och kolla med henne om hon vill ses idag isåfall blir det att vara med henne också. Har JÄTTE mycket tankar kring olika grejer som jag skulle vilja göra :)) Ska kolla lite idag hur allt kommer att se ut :)) Men ni får ha det bra så länge så kommer det film när jag rider dressyr sen!<3


Kommentarer
Postat av: emma

När ska vi träffas?? :((((

2012-07-09 @ 15:40:42
Postat av: Olivia

Jag bara ÄLSKAR din blogg. Sättet du skriver på. Och känslan som kommer upp när jag kollar på dina bilder/videos. Tack, tack Maja. Vet att jag INTE kan skriva som te.x NellieB, Din syrra. Men försöker. Kämpar. Hårt.

Ska faktiskt säga. Din blogg e bra. Köööööööör hårt!! Akta stolpen<3

-Olivia-

2012-07-09 @ 23:25:46
URL: http://oliviasalmi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0