Godmorgon !

Godmorgon fina ni!
 
 
Nu har det blivigt en riktig hundmorgon asså! Sune har fott leka i ridhuset HELA morgonen vi hoppa och han var såklart skit duktig !;)!<3
 
Nu ser min dag ut såhär !
 
1. Packa upp hihi kommer ta LÅNG-TID!
2. ducha riktigt LÄNGE asså;)
3. rida chagall ooo!
4. ta in och mysa med Max
5. ringa Felícia och spendera kvällen med henne;)
 
Varför rider jag inte Max idag för?
 
Jo Max har gott en sten-hård men grym vecka och jag tänkte rida ut och skritta bara låta han sträcka ut sig men så är det detta vädert som verken jag eller Max skulle gillat att rida ut i:/
 
Ridhuset jogga honom?
Jo klart jag kunde göra det men med tanke på att monga hästar får sommarvila och att Max redan gott på ridläger och innan det ridigts ganska hårt. Och( Nu vill jag inte skryta) vi har VÄLDIGT bra hagar där hästarna kan gå upp och ner. Och så har vi platta ängar där dom busar. hade varit annat om dom stog i en liten fyrkant ;)
Nu fick ni en liten förklaring på varför jag låter Max vila ibland! 
Fin bild på Linn och Max!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0