Ut och rida!

Nu blir det ut och rida!
 
Max ska få gå ett lungt jogging pass iadg P.G.A att dressyren var ganska så hård och var;) Men idag ska jag också åka till Mormor och morfar WOOPA!<3 Älskar VERKLIGEN dom<333 Som jag skrev innan ska vi bo där med husvagn till lördag! Sönda FALSTERBO SÅ GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! Traffär man non av er där på söndag?:) Men Max ska ridas idag imorgon får vila på söndag. Sen ska han gå ganska hårt nästa vecka ska verkligen köra stenhårt och sen ska han få massa med roliga uteritter inga longa drssyr pass och hoppning i naturen! Jag och Hilda ska rida longritt nästa vecka hur mysigt?:) så ja Max sommar lov blir då vecka 30 när vi kanske drar till smögen jag och några kompisar! Men han ska inte få så mycket sommar-vila bara några dagar P.G.A att kommer det en tävling jag gärna vill vara med på har han ståt en vecka? Nej han får vila ett par dagar och ridas ut och bara ha supper kul!  
 
Men nu ska jag gå ut till min lilla älskling och ge han en rejäl puss på mulen och ett .lungt jogging pass;)<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Maja. Din blogg är super bra;) och de skrev jag till på FB jag skrev även att jag ville träffa dig;) och fick svaret ja. Och du har inte hört av dig än men då tänkte ja att du ska till Falsterbo jag ska till Falsterbo vi måste ses. Jag åker också på söndag. Ring mig på 0769412976

Svar: Min mobil är inte jst nu igång men kom gärna fram till mig och Linn är bara kul:)
maolsson.blogg.se

2012-07-06 @ 18:26:11
URL: http://johannalilljegren.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag ska också dit på söndag! Ses? Vi kan la bestämma nåt?;)

2012-07-07 @ 01:13:57
URL: http://johannasjostrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0