Godmorgon fina ni!<3

Godmorgon fina ni<3

Idag är det den stora dagen min lätt a debut är taggad till tusen!!! Nu ska jag byta om fixa mig och gå ut med Sune<3 Sen blir det fixa Maxen<33 Efter det åker vi till StoraHöga!!

Bloggen uppdateras så mycket jag hinner!


Monga reagera(STAV) på några täken jag gjorde på bilderna. Haha chilla inget illa ment i vissa inlägg kan man vara trött eller något annat skrev jag att det var till er? ahah NEJ apsolut inte ! Men nu vet ni det hoppas ni inte misstolkar det jag skrev nu heller;) 

Hilda tävlar ochskå idag hennes stora debut på lätt c. Önska oss lycka till. Hoppas vi ses där:) 

Puss o kram så länge 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

är det mitzy light eller har du köpt en ny ponny? sjukt fin iaf :)

2012-06-06 @ 12:25:32
URL: http://proffsponnyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det är Mitzy light! Tack så mycket<3

2012-06-06 @ 12:48:23
Postat av: Sara

lycka till :D

2012-06-06 @ 17:46:55
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Hilda

Älskar dig Maja <3

2012-06-07 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0