Linn

 Jag är syster med Linn olsson!
Linn: Jag ser henne som VÄRDENS bästa syster. Vi retas och tjafsar hela tiden sont som systrar gör vist;) Men vi gillar varandra mycket ändå. Linn är grym på att rida snäll och rolig! Går hon in för en sak gör hon det till 100 ! Men så kommer frågan hur känns det att vara kändisens syster?
Jo Linn ser jag som min stora syster som är GRYM inte som en kändis. Tänker inte på det alls känns ganska konstigt faktikt;) Men när man ser folk komma fram och fråga om dom får fota alla komentarer inserman ändå att Linn är så STOR känner mig inte avensjuk och som non i bakrunden. Nej jag känner en otrolig människa som jag älskar för att hon är Linn olsson inte Linnolsson.se! Älskar dig syrran du är BÄST!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0