Dressyr <3

Max var så hilma bäst idag gick i så himla bra form och grymma galoppombyten asså! S¨å klartr var min fina tränare där idag och hjälpte mig<33

På mondag fyller jag år wopp wopp!

Detta året har jag verkligen blivigt mycket mera Maja olsson. Hitta nya gryma vänner och vissa har jag fått sett sidor som är mindre posetiva asså:/ Men men jag känner mig så stolt över mig själv frö att jag strår upp för mig. Vad en folk har gjort förlåter jag dom är inte longsint det var då är ni snälla nu så klart jag inte är taskig då. men kanske aldrig blir lika nära som du var:/

Men men var er själva och stå upp för er skit samma om vad ni förlorar att stå upp för det man tycker är viktigast!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0