Tävlings resultat!

Gick supper i första klassen dubbel nolla med en bra tid. Kunde inte gjort mycket mer räkte tuvär(STAV) inte till plasering(STAV) Men strunt samma:)

Andra klassen hoppa vi 7 a 7 b max har ALDRIG varit så fin och duktig va händer då jo då ska jag såklart vara så dum att jag glömmer bannan. ÄR SJUKT BESVIKEN på mig sj. Men Max och jag är APSOLUT redo till våran debut på lätt a nu!! Så nu börjar letandet;))

Bästa Maxen fick ingen rosett men vad gör det n'är man äger den BÄSTA av dom alla!<33

 
 
 

Tack fina Alice för GRYMMA bilder på mig och min prince!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va fina bilder och vad fin Max är!

Kan inte du lägga ut filmer från tävlingar och träninghar, skulle va sjuukt kul :D

2012-05-21 @ 14:14:36
URL: http://ccanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0