Modeblogg:)

Hej, nu var det ett tag sen jag var på denna bloggen haha;) Men nu ska jag alltså börja fast på ett helt annat sett jag ska starata en modeblogg men video bloggar kläder smink rid kläder tja allt mode som jag gillar;) Om ni tycker min stil är intresant och vill veta hur jag tänker så är det ju bara att fortsätta följa bloggen haha;) Tja nu ska jag alltså börja om på nytt nya ideer nytt tänkade om allt så nu blir det lite Maja MYCKET MODE!!! Hoppas ni kommer tycka det är kul!
 
 
Kram Maja
 
En outfit ni säkert redan sett mig i men tycker den är sjukt snygg enkel och cool. En helt vanlig tröja med öppen rygg. Ett par vita shorts som är höga alltså jätte bra om man vill ha instoppat. Nästan inget smink ett par vita brillor. Så enkelt så skönt och så snyggt va tycker ni?:)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0