Snygga outfits( Som inte är mina)

Här kommer lite snygga outfits som jag har hittat alltså inte mina kläder men jag tänkte ändå försöka visa min stil lite :) Ni får gärna kommentera vad ni tycker om plaggen:)
 
 
Detta är snygga och enkla tröjor man kan ha till ett par svarta jeans. Den första tröjan är en helt vanlig t shirt men jag tycker den är sjukt snygg för den har min favorit flagga på sig och är väldigt vad ska man säga o tajt. Ett par svarta jeans och ett par vita skor så är outfiten klar:) Den andra tröjan är en riktigt snygg tjok tröja. Jag tycker den är sjukt snygg även den ett par svarta jeans och vita skor så blir det ju skit snyggt gillar verkligen den flaggan känns som att det blir mycket mer än bara en tjok tröja då? och gillar den typen av tröja. Den tredje tröjan är ett helt vanligt linne som man kan ha till träning eller till skolan. Jag tycker det funkar lite till allt möjligt. Den sista tröjan får en stor diss av mig just sånna tröjor är inte min smak alls. t shirt som sitter tajt nääää inte så ofta funkar det för mig. Men det är ju vad jag tycker vill gärna höra era åsikter så kanske jag ändrar uppfattning?:)
 
 
Detta var ganska många men jag tar dissen och hissen?:)
Hissen är helt klart dom jeans färjade shortsen med nitar eller vad man ska säga. Tycker dom är sjukt snygga och ändå ganska enkla man kan sätta på sig en vit tröja så är det en snygg outfit som är liksom party snygg eller än dag på stranden snygg funkar till allt:)
 
Dissen är nog shjortsen som är med på två bilder dom ljus blå med spets. Nä dom är säkert jätte snygga på nån anna men inte mig jag vet inte den stilen är inte riktigt jag alls.
 
 OMG dom är ju bara undrebara sååååååååå sjukt min stil. Inte för låga inte för höga och så sjukt fint med den flaggan på. Nä gud vill bara att dom ska stå hemma här nu haha. Detta var den riktigt stora hissen:)

Kommentarer
Postat av: Lina Sundelius

Sjukt fin stil har du! :'D

2013-04-10 @ 21:11:52
URL: http://Www.liinasundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0